Spoštovani uporabnik Microsoft Internet Explorerja!

Spletni brskalnik, ki ga uporabljate, ne omogoča polne funkcionalnosti spletnih portalov OZS. V izogib težavam pri delu s portalom vam predlagamo, da uporabite sodobne spletne brskalnike kot so Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Edge.

Hvala lepa za razumevanje.
Postanite član OZS Izjemne ugodnosti, svetovanje, poslovna podpora ...
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
Prijavljeni ste kot
OZS blagovne znamke Družinsko podjetništvo Revija Obrtnik-Podjetnik Kartica Mozaik podjetnih MojObrtnik.com
VPRAŠANJE:

V decembru 2017 smo se z dobaviteljem strojne opreme dogovorili, da nam naredi dodatno miza s pomiki k stroju njegove izdelave, ki je bil kupljen že pred več leti. S to nadgradnjo bi lahko naredili več kosov na uro, ker nam je naš naročnik napovedal večje odjeme. Dogovorili smo se za rok izdelave, ki je bil določen 16.1.2018 in od takrat naprej tudi obljubili večje količine našemu naročniku. Plačali smo avans v višini 70% od vrednosti mize (70% od 4250+ddv) Dobavitelj nam mize še do danes ni dobavil. Zaradi nedobave mize so nam nastali stroški, saj smo morali kose našemu naročniku kljub temu dobavljati po ceni, ki smo jo izračunali na podlagi narejenih količin na uro z nadgrajenim strojem. Poleg tega, pa smo morali tudi zavračati delo, ki bi ga s tako nadgradnjo lahko naredili. Ali lahko od dobavitelja izterjam nazaj avans in stroške? V kolikšnem znesku mi mora avans vrniti, morda dvojno? Na kakšen način mu zaračunam stroške, preko računa?

ODGOVOR:

Če je bil rok izdelave bistvena sestavina pogodbe, potem lahko od pogodbe odstopite brez dodatnega roka za izpolnitev. V primeru, da rok ni bistvena sestavina, morate nasprotni stranki omogočiti dodatni rok in šele nato (v primeru neizpolnitve) zahtevate odstop od pogodbe.

V primeru razdora pogodbe morata obe stranki ........

Za ogled celotnega odgovora je potrebna PRIJAVA!
Priprava: OZS,  
Zadnja sprememba: 06.07.2018
Povežite nas